The Last Panthers Episode 6
S1, E6: Naomi desperately tries to protect Milan who is hell-bent on revenge. Mokhtar tries to convince his brother that they have incited a gang war, and when his loose-cannon sibling goes rogue, Khalil is forced to admit that they are in deep trouble.