S17, E6: Jeremy Clarkson and James May embark on a trip to the British seaside in two new electric cars, taking in an impromptu and thoroughly informative visit to Lincoln along the way. Meanwhile, Richard Hammond meets the world's most extraordinary rally team, and pop impresario Louis Walsh is this week's star in the Reasonably Priced Car. Plus, the new brand new Lamborghini Aventador flexes its muscles on the track.