S1, E6: Eva makes a fateful decision to save Josefine, but things don't go as she planned and nature's grasp of Eva becomes even harder instead. Wass is Eva's secret lead while, at the same time, Tom discovers that Esmeralda may not be as innocent as she claims, a discovery that may harbour potentially fatal consequences.