The Breslau Murders Episode 6
S1, E6: Podolsky walks a fine line between sanity and madness, as Breslau is rocked by another gruesome murder. Inga suspects the Burner is still active, Lena loses herself in haunting narcotic visions, and Fox is drawn into a dangerous game.