The Last Kingdom Episode 6
S1, E6: Uhtred leads a raiding party to Cornwall, on a mission for wealth and independence. The party become mercenaries for a Cornish King and Uhtred attracts the attention of a beautiful pagan queen, but he must eventually return to Wessex and face Alfred’s wrath.