Oshinoko EPISODE 6
S1, E6: After Aqua's breakdown, Akane realises that Aqua and Ruby's real mother is Ai and wonders what Aqua's intentions are. Tokyo Blade's popularity plummets, but Abiko agrees to collaborate with producer and screenwriter Goa.