Gangs of Milan: Blocco 181 Episode 6
S1, E6: Ricardo, Bea's brother, gets out of prison and provokes Victor. The trio, having entered into Snake's business, recovers a shipment of cocaine in Genoa. Rizzo proposes to Lorenzo the idea of him to win against the pandilleros.