S1, E6: Thomas decides to help the Duke of Anjou to find the Temple treasure, in order to free Constance from a mission that will lead her to the stake. Constance, for her part, is worried: her companion and accomplice, Barbe, has disappeared. At the Commanderie, a man appears who claims to be the husband of one of the washerwomen.