S2, E7: The persecution of the Catholic Church reaches its pinnacle as Thomas Cromwell reports on the institution's accounts and confiscates its wealth for the crown, making Henry the richest English king in history; Katherine dies in pious poverty and obscurity, leaving Anne, newly pregnant, a firmer grip on power; a new lady in waiting catches Henry's eye: Jane Seymour.