S2, E7: The network insists that Sean and Beverly confront Matt about his recent weight gain. The star doesn't take the news well. Meanwhile, Beverly agrees to go out to dinner with Morning's brother, Rob, even though she insists that she's terrible at dating. She's not wrong, and she turns the evening into a date from hell.