S1, E8: Josefine has been kidnapped by Nicklas, who’s hidden her in the barn. Eva struggles to master the parasite she's swallowed. She has a plan about how she'll be able to rescue the missing children and she enters into a struggle with her father's business. Meanwhile, Tom finds evidence that shocks him.