S6, E9: Jeremy Clarkson gives his verdict on BMW's new M5, while Richard Hammond and James May try their hand at Russian-roulette road-testing. Plus there's a quest to find the hottest hatchback as the Renault Megane, Vauxhall Astra VXR and Golf come under the spotlight and Chris Evans takes to the track as the Star in a Reasonably Priced Car.