S2, E9: The fall from grace of Anne Boleyn is swift and complete, as the king grants greater powers to the family of his new love Jane Seymour, and accepts Thomas Cromwell's obviously trumped-up charges of adultery against the queen, who is found guilty and forced to witness the executions of her alleged lovers, who even include her own brother George.