Episode One
S1, E1: Nine-year-old Alice Hart lives with her parents on the outskirts of a small town called Wyuna. Tragedy strikes when a fire consumes the house, leaving Alice as the only survivor. Her grandmother, June Hart, whom she had never seen before, arrives.