eps3.6_fredrick+tanya.chk
S3, E7: Zhang punishes Price for disobeying, and not controlling Angela and the lawsuit. Leon forces Mobley and Trenton help bury a body. Mr Robot demands answers for the truth, the threat of the FBI closes in, and Angela hits the rewind button.