Essence
S4, E8: Zo'or (Anita La Selva) believes the key to Taelon survival lies in developing humanlike emotions, so he sets about capturing joie de vivre from Renee's (Jayne Heitmeyer) younger brother, Richard (guest star Chris Martin). With Robert Leeshock and Von Flores.