Esther
S2, E6: Sandrine has handed her daughter Audrey over to Pierre’s men, who are holding her in the basement. Having taken refuge in Father Jean-François’s church, Adèle and Simon begin to grow closer. Julie has managed to find Victor’s father, now an old man in a coma, harbouring a weighty secret.