Evasive Actions
S2, E15: When Frannie (Tiffany Dupont) challenges the sisterhood of ZBZ girls, Casey (Spencer Grammer) retaliates by challenging the IKI’s to a game of dodgeball. Which sorority will take the least amount of hits? The dodgeball game is also part of the effort by Casey and Ashleigh (Amber Stevens) to win over Jordan (Johanna Braddy), ZBZ’s new pledge, who reveals that she doesn’t think the sorority is the place for her. Determined to change her mind, Casey and Ashleigh attempt to give Jordan a ZBZ makeover. Meanwhile, Rusty (Jacob Zachar) struggles with the fact that Dale (Clark Duke) is so in love with their new apartment that he never leaves, so Rusty enlists the Kappa Tau’s to invade the house to scare him away. But the plan backfires when the landlord shows up the next morning with a tour (they live in a model apartment), and upon finding remains from the night’s escapades, evicts the boys – much to the chagrin of Casey, whose name is on the lease!