Even the Devil Deserves a Second Chance
S5, E7: While Fitz is focused on winning back the American people, he makes a shocking discovery. Meanwhile, OPA takes on a new client, but Olivia seems preoccupied keeping her own secrets, and Elizabeth North sets her sights on a new agenda.