Everybody Hates Chris Everybody Hates DJs
S2, E17: Chris is a hit as a DJ after the neighbourhood DJ gets arrested during a party, Chris has a problem when he scratches Rochelle's James Brown album, and Julius passes out when he sees a rabbit at a magic show he takes Drew to.