Everybody Knows the Dice Are Loaded
S3, E2: As ground breaks on the city's first casino, Stabler investigates the death of a friend whose refusal to sell his home on the site has stalled construction; Jet breaks in two new detectives; Bell splits her focus between work and her looming divorce.