Everyone, Everywhere, All At Once
S2, E5: A love pentagon takes shape as crew romances heat up in multiple directions; a personality conflict on the interior intensifies; one of the deckhands falls behind, and a dinner service for the guests goes awry when their preferences are overlooked.