Everything in its Right Place
S4, E11: Following his heart attack, Lucas returns to school hoping to rekindle his romance with Peyton, Haley learns that Nathan was responsible for her accident, and Brooke and Rachel devise a plan to steal the next calculus exam. Meanwhile, Dan faces murder charges, and Deb breaks out of her rehabilitation centre.