Everything’s Coming Up Lucifer
S2, E1: In the Season Two premiere, Lucifer is distracted by his mother’s escape from Hell, as he and Chloe investigate the murder of a stand-in actress. Meanwhile, Chloe’s faith in Lucifer is tested by the new medical examiner, Ella. Also, Amenadiel hopes to rein in Lucifer’s wild side as they both deal with the absence of Maze.