Evolve or Die
S4, E4: After breaking out of the Espheni Ghetto, Tom and the 2nd Mass seek refuge in a Volm hideout, where tensions run high between the Volm and humans. Tom sets off with Weaver and Cochise (series star Doug Jones) to find Matt, leaving Hal (series star Drew Roy) in charge. Meanwhile in Chinatown, Anne is reunited with Lexi, and comes to realize that the little girl she saw six months ago is now a grown woman.