Ex-Communicated
S3, E7: Amid the release of a salacious book, Mrs Astor discusses the future of her Newport Ball. After returning from Arizona, Larry shares a promising discovery with George, only to receive troubling news in return. Meanwhile, Dr Kirkland receives concerning information about Peggy, and the Russell household uncovers the source of recent leaks to the press.