Express Christmas
S3, E10: The family is gathered at Jay and Gloria's pool on a sunny December day, and that's where they realize that everyone will be scattered this coming Christmas, so if they want to celebrate together, then it will have to be today! Everyone sets off with their respective duties for Express Christmas - Mitchell, Alex and Lily get the tree, Jay and Cameron are in charge of gift wrapping, Phil and Manny get the groceries, Gloria and Luke go retrieve the ornaments, and Claire and Haley shop for all the gifts. When they all return in the evening, it's quite a sight.