Express Coming Through
S16, E3: Dowager Hatt is having a welcome to Sodor party. Very important visitors are coming. Thomas hopes he can show the visitors around the Island. Gordon wants to show the visitors around because he pulls the Express. Thomas says he is strong enough to pull the Express too!