Express Yourself
S7, E17: Phil has the crazy idea of going on a spontaneous trip to Paris with Claire; the only problem is that they are both so ridiculously tired but try to push through it. Meanwhile, Jay has taken over their bathroom remodel, which proves to be pretty hazardous for Gloria, Manny and Joe. Cameron’s sister Pam is staying at the house after her husband has left her, but her emotional outbursts are driving Mitchell crazy, and he’s afraid it’s setting a bad example for Lily. And Haley and Andy go on a wild night bender.