Extreme Aggressor
S1, E1: Drama series following the FBI's Behavioural Analysis Unit as they attempt to solve crimes through psychological profiling. When the fourth woman in four months disappears in Seattle, the team are brought in to profile her captor. On his first job in six months after his last ended in disaster, Gideon assists the team while under the watchful eye of Hotch.