Eyes Without a Face
S4, E5: With the company's position collapsing, Sweetpea and Kwabena head to Accra to try to expose Tender's acquisition strategy with Whitney's right-hand man, Tony Day. Meanwhile, Harper and Eric get blindsided by personal news.