S4, E13: After their plan to kill Gus fails, Walt (Bryan Cranston) and Jesse (Aaron Paul) must act fast if they are to avoid being killed in revenge. So as Jesse struggles to keep from being implicated in the poisoning of his girlfriend’s son, Walt hatches a desperate scheme that depends on the one person who hates Gus more than anyone else alive.