Failed Adaptation
S1, E1: The murder of Madorilyn Crawford, a renowned transsexual on the national scene, triggers a protest by the LGBTI community and puts into play the moral duty of the prosecution. Guillermo is the prosecutor in charge of solving the case and fighting prejudice from a whole country.