Bibliophile Princess Fake Fiancée
S1, E1: Elianna, the daughter of the Marquis and a bibliophile, and Christopher, the Crown Prince, agree to an engagement in name only for their mutual benefit. However, one day, Elianna sees Christopher engaged in an intimate conversation with the Viscount's daughter Irene. When it is finally time for Elianna to call off the engagement, she finds her heart wavering with uncertainty.