Faking It
S5, E3: Kitty tries to reinvent herself when she meets handsome handyman, Jack, but she soon learns that honesty is the best policy. Meanwhile, the rest of the Walkers are in on a surprise birthday celebration for Sarah; what they all don't know is that Sarah has been lying to Luc about her age to appear younger.