Family Portrait
S1, E24: Claire painstakingly plans for a new family portrait to be taken, but it seems like everything and everybody is working against her. Gloria and Manny go with Phil and Alex to a Lakers game and end up having a very awkward moment on the jumbotron; Luke interviews Jay for a school project, and Cameron gets a gig as a wedding singer while Mitchell is home alone with Lily and a wayward pigeon.