Farm Strong
S5, E4: Cameron’s older, single sister Pam is coming for a visit, and Cam is in a panic to hide the engagement until he can delicately break the news to her, but it turns out she has news of her own. Phil and Claire make a joint, guilt-ridden decision to miss one of Luke’s volleyball games – that is – until one of them goes behind the other’s back, and Gloria is in denial that she might need reading glasses.