Farmhouse and Schoolhouse
S1, E6: With bonus features and pop-ups, Keith and Evan revamp a house with an outdated camper and the home next door to one of their favourite renovations. They'll need some ingenuity to bring their clean farmhouse and geometric schoolhouse designs to life.