Fear No Evil
S14, E3: Frank grapples with the personal loss of his best friend and how best to help Tess Ross, the daughter of his best friend, when she lands in jail; Jaime and his nephew, Joe Hill, race against the clock to reunite a trafficking victim with her sister.