Fear
S10, E24: On the season ten finale, the doctors of Grey Sloan Memorial Hospital bid an emotional farewell to the beloved Cristina Yang. A possible act of terrorism rocks Seattle and causes chaos at the hospital. Meanwhile, Meredith makes a life changing decision and one doctor receives shocking news.