Mum February
S1, E2: It's Cathy's first Valentine's day since she lost her husband. Her brother Derek comes round to keep her company, but his partner Pauline wishes that she was anywhere else. Her son, Jason, has some surprising news for her and when Michael turns up unannounced he's concerned to find that Cathy has received a Valentine's card.