Fight Night
S3, E7: Las Vegas is the venue for a middleweight championship bout between two bitter rivals. When the losing boxer is pronounced dead, the CSI team is called to the scene, with Grissom suspecting foul play. Elsewhere, Catherine investigates an outbreak of gang violence and Nick looks into a robbery at a hotel jewellery store.