Fight Time
S3, E13: Sharpe offers help to a reluctant Mina; Max is faced with a tough decision about Luna; Bloom and Casey treat a patient hiding a lifelong secret; Iggy finds himself in a very dangerous predicament; Reynolds treats a young heart transplant patient.