First Day on a Brand New Planet
S3, E3: On the first day of senior year, estranged spouses Nathan and Haley have trouble adjusting as classmates, and Lucas learns a troubling secret about Peyton's mum. Meanwhile, Dan starts to uncover the truth about the dealership fire.