Fist Pump, Pushups, Chapstick
S4, E6: Pauly D and Vinny put on a Guido-themed comedy show, while Ron and Sammi try to patch things up. Snooki is so distraught over her long-distance relationship that JWOWW and Sammi decide to intervene.