Flabber Gassed
S4, E22: After acting too confident before a fight, Kid Danger and Captain Man are sprayed with Flabber Gas, making them powerless to defeat a new villain in Swellview. Schwoz puts the heroes in Exo-Suits which Charlotte and Jasper control.