Growing Up Hip Hop: New York Flavor of Love
S1, E4: Da'Zyna drops a bomb on her brothers; Flavor Flav causes drama when the family reunites; Deb finds out about JJ's weed arrest; Lil Mama and Angela face off; Siaani clashes with "momager" Charli Baltimore when she arrives in New York.