Fleeing Parchman
S2, E1: A lone-wolf prisoner, with aspirations to write crime novels, ends up becoming the star of his own breakout story. This occurs when he figures out how to escape from Parchman Penitentiary, one of Mississippi's oldest and most notorious prison farms.