Bull Flesh And Blood
S4, E15: Flesh And Blood: Bull assists in the murder trial defence of an old friend, Vivian Cahill, an in-debt professional gambler accused of killing her wealthy father to gain her inheritance. Knowing their client had a complicated relationship with her father, Bull and Benny enter into voir dire looking for jurors who sympathise with dysfunctional family relationships. (S4, Ep15)