S6, E16: Enjoying the success of their new property business venture, entrepreneurs Will and Grace help Jack and Stuart find a flat. However, when Grace receives a higher offer on the flat, the `friendly flippers' try to break up the happy couple by encouraging Jack's cold feet about living with Stuart.